Markøren er den lille hvide pil, som viser hvor du befinder dig på skærmen. Når den hvide pil forvandles til en lille hvid hånd betyder det at lige på dette sted er der noget du kan gøre noget med, f.eks. at noget kan flyttes eller åbnes, hvis du bruger museknappen mens hånden ses.
Fang fluerne
I dette meget simple spil skal du hjælpe en frø med at fange fluer med sin tunge. Du skal klikke på frøen for at få den til at række tungen ud lige på det rigtige tidspunkt.
Hvor mange fluer kan du nå at fange inden tiden løber ud?
Spejlbillede
I dette spil er den vandrette streg et spejl, og det er din opgave at lave et spejlbillede af figurerne der ses over stregen, ved at trække de rigtige figurer fra venstre side ind under stregen og placere dem de rigtige steder. Du kan vælge imellem tre sværhedsgrader når spillet starter. Hvis musikken forstyrrer dig kan du slukke for den ved at trykke på det lille højtaler-ikon i øverste højre hjørne af spillet.
På denne side kan du bygge et menneske, eller lige hvad du har lyst til, ved at flytte de hvide figurer ind i den tomme ramme. Kun din fantasi sætter grænserne. Alt hvad du placerer i rammen kan farves ved at klikke på en af farverne i farvepaletten og derefter klikke på den figur der skal farves.
Her er et sjovt spil, hvor du med musen skal flytte din figur (en dreng eller en pige) rundt i et billede og finde skjulte ting. Når din figur begynder at vinke med armen betyder det at her gemmer sig en ting, som kommer frem hvis du klikker lige der.
En lille sjov detalje er at du kan klikke på de små flag der ses ved nogle af tingene, og høre hvad tingen hedder på dansk, norsk eller svensk. Det er dog ikke noget man skal gøre for at gennemføre spillet, bare en lille ekstrabonus, der er med til at gøre det sjovt.
Når alle tingene er fundet kan du finde et nyt sted at lege gemmeleg.
Simons says (Simon siger)
I dette spil skal du holde øjne og ører stive og forsøge at gentage det du ser og hører nøjagtigt. Du spiller mod Simon (computeren) og Simon har seks farvede lamper. Først trykker Simon på én lampe så den blinker og spiller en tone. Så er det din tur: Klik én gang på den samme lampe. Så vælger Simon to lamper, og bagefter klikker du på nøjagtig de samme lamper i præcis den samme rækkefølge. For hver runde blive rækkefølgen længere og længere, og spillet slutter når du på et tidspunkt husker rækkefølgen forkert.
Give The Dog a Bone
(Giv hunden et kødben)
Et sjovt spil, hvor du har 60 sekunder til at hjælpe en hund med at finde ti gemte kødben
ved at klikke på de hvide felter med venstre museknap.
Path Memory
(Husk stierne)
I dette spil skal du holde øje med stierne der tegnes mellem husene. Når stierne er tegnet forsvinder de nemlig, og så er det din opgave at tegne stierne igen ved at klikke på husene i den rigtige rækkefølge.
I dette spil skal du holde øjne og ører stive og forsøge at gentage det du ser og hører nøjagtigt. Du spiller mod Simon (computeren) og Simon har seks farvede lamper. Først trykker Simon på én lampe så den blinker og spiller en tone. Så er det din tur: Klik én gang på den samme lampe. Så vælger Simon to lamper, og bagefter klikker du på nøjagtig de samme lamper i præcis den samme rækkefølge. For hver runde blive rækkefølgen længere og længere, og spillet slutter når du på et tidspunkt husker rækkefølgen forkert.
Give The Dog a Bone
(Giv hunden et kødben)
Et sjovt spil, hvor du har 60 sekunder til at hjælpe en hund med at finde ti gemte kødben
ved at klikke på de hvide felter med venstre museknap.
Path Memory
(Husk stierne)
I dette spil skal du holde øje med stierne der tegnes mellem husene. Når stierne er tegnet forsvinder de nemlig, og så er det din opgave at tegne stierne igen ved at klikke på husene i den rigtige rækkefølge.